Українська
Русский
English
Ратушняк и Партнеры Tel: +38(044)227-16-81
Fax: +38(044) 586-46-59
02-05-2024
Головна сторінка | Про нас | Клієнти | Події | Публікації | Наша практика | Проекти | Вакансії | Карта сайту | Контакти
Спеціалізація

str Авторське право та Інтелектуальна Власність
str Агро бізнес та сільськогосподарське виробництво
str Антимонопольне та конкурентне право
str Будівництво та реконструкція
str Земля
str Злиття та Поглинання
str Іноземні Інвестиції
str Корпоративне Право та Корпоративні Фінанси
str Корпоративні реорганізації
str Міжнародна торгівля; Зовнішньоекономічна Діяльність; Митне Регулювання
str Нерухомість та майно
str Податкове Право
str Сімейне та Спадкове право
str Страхове право
str Транспортне право
str Трудове право

Планується скасування ліцензій на нескладні будівельні роботи

08.11.2012

Полегшення господарювання будівельних компаній і спрощення дозвільної процедури у будівництві можуть принести заплановані зміни до законодавства, які передбачають скасування ліцензування діяльності з будівництва об’єктів архітектури І-ІІІ категорій складності.
Відповідний Проект Закону України «Про внесення змін до Законів України «Про архітектурну діяльність» та «Про ліцензування окремих видів господарської діяльності» (щодо ліцензування господарської діяльності в будівництві)» № 10131 від 28.02.2012 прийнято у другому читанні та в цілому як закон 2 жовтня 2012 року. Глава держави наразі ще не поставив на документі свій підпис.
Полегшення господарювання будівельних компаній і спрощення дозвільної процедури у будівництві можуть принести заплановані зміни до законодавства, які передбачають скасування ліцензування діяльності з будівництва об’єктів архітектури І-ІІІ категорій складності.
Відповідний Проект Закону України «Про внесення змін до Законів України «Про архітектурну діяльність» та «Про ліцензування окремих видів господарської діяльності» (щодо ліцензування господарської діяльності в будівництві)» № 10131 від 28.02.2012 прийнято у другому читанні та в цілому як закон 2 жовтня 2012 року. Глава держави наразі ще не поставив на документі свій підпис.



Законом передбачається внесення змін до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», згідно з якими «господарська діяльність, пов'язана із будівництвом об'єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання відноситься до IV і V категорій складності, підлягає ліцензуванню у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України». Таким чином, будівництво об’єктів архітектури І-ІІІ категорії складності законодавство не передбачатиме.

Відповідні зміни передбачаються і в Законі України «Про ліцензування окремих видів господарської діяльності». Постановою Кабінету Міністрів України № 557 від 27 квітня 2011року, визначено ознаки, відповідно до яких об’єкти будівництва відносяться до IV або V категорії складності.

До IV категорії складності відносяться об'єкти будівництва, які мають хоча б одну з таких ознак:

  • розраховані на постійне перебування більш як 300 осіб та (або) періодичне перебування більше 500 осіб;
  • становлять можливу небезпеку для більш як 10 000 осіб, які перебувають поза об'єктом;
  • у разі аварії або неможливості (недоцільності) подальшої експлуатації:
  • - можуть спричинити збитки в обсязі понад 15 000 мінімальних розмірів заробітних плат;

    - можуть призвести до припинення функціонування об'єктів транспорту, зв'язку, енергетики та інженерних мереж регіонального рівня

    - можуть призвести до втрати об'єктів культурної спадщини місцевого значення.

    До V категорії складності відносяться об'єкти будівництва, які мають хоча б одну з таких ознак:

  • згідно із Законом України "Про об'єкти підвищеної небезпеки" є об'єктами підвищеної небезпеки;
  • розраховані на постійне перебування більш як 400 осіб та (або) періодичне перебування понад 1000 осіб;
  • становлять можливу небезпеку для більш як 50000 осіб, які перебувають поза об'єктом;
  • у разі аварії або неможливості (недоцільності) подальшої експлуатації:
  • - можуть спричинити збитки в обсязі понад 150 000 мінімальних розмірів заробітних плат;

    - можуть призвести до припинення функціонування об'єктів транспорту, зв'язку, енергетики та інженерних мереж загальнодержавного значення;

    - можуть призвести до втрати об'єктів культурної спадщини національного значення.

    Прийняття даного Закону, передусім, сприятиме спрощенню дозвільної системи у будівництві, так як дозволить забудовникам виконувати будівельні роботи, окрім найбільш складних, без отримання ліцензії. Втім, це не звільняє від необхідності отримувати інші документи дозвільного характеру, передбачені законом – таких чинне законодавство України передбачає ще чимало.



    Сервiси та послуги

    str Аутсорсинг юридичних послуг абонентське обслуговування
    str Будівельний підряд
    str Договори та контракти
    str Дозволи на працевлаштування іноземців
    str Загальні збори акціонерів, oрганізація та проведення
    str Започаткування бізнесу. Реєстрація юридичних осіб.
    str Ліквідація та банкрутство
    str Ліцензування та дозвільні процедури
    str Податкові консультації та податкові спори
    str Послуги в сфері інтелектуальної власності. Реєстрація торгових марок.
    str Продаж та купівля землі
    str Реєстрація та юридичний супровід діяльності представництв нерезидентів в Україні
    str Реорганізації підприємств
    str Сімейні правовідносини та спори
    str Складання позовних заяв, підготовка до судового розгляду
    str Спадщина та дарування
    str Судові справи
    str Трудові контракти
    str Трудові спори
     
    hr
    Головна сторінка | Про нас | Клієнти | Події | Публікації | Наша практика | Проекти | Вакансії | Карта сайту | Контакти

    Україна 03150, г.Киев, ул. Ямская, 72 | тел.: +38(044)227-16-81 | факс: +38(044) 586-46-59


    email
    Copyright 2007 © Альянс Ратушняк и Партнеры
    bigmir)net TOP 100
    Разработка сайта - BUNKE.com.ua