Запровадження колективної (бригадної) матеріальної відповідальності 24.12.2013
Існують деякі проблемні моменти для запровадження колективної відповідальності, зокрема, працівників складу, оскільки архаїчне трудове соціалістичне законодавство не відповідає сучасним ринковим реаліям.
Для запровадження колективної (бригадної) матеріальної відповідальності однієї ініціативи роботодавця недостатньо, для цього необхідне погодження виборного органу первинної профспілкової організації.
Детальніше |
ЧЕРЕЗ ВАГОВИЙ КОНТРОЛЬ ВАНТАЖІВ ДО ЯКІСНИХ ДОРІГ? 24.12.2013
Згідно з положеннями п. 22.5 Правил дорожнього руху за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 38 т (на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - до 40 т; для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.
Допускається перевищення вагових параметрів над визначеними у пункті 22.5 Правил дорожнього руху на 2 відсотки (величина похибки) без оформлення відповідного дозволу та плати за проїзд.
Виходячи з положень законодавства, при здійсненні перевезень великогабаритним транспортом необхідно отримати дозвіл від ДАІ, а також погодити маршрут слідування з відповідними власниками доріг, вулиць.
Детальніше |
Особливості володіння та розпорядження об’єктами культурної спадщини 28.10.2013
Набуваючи у власність (користування) пам’ятку історії чи архітектури, слід усвідомлювати наявні юридичні ризики
В історичній частині старих українських міст, включаючи й столицю, об’єкти культурної спадщини трапляються ледь не на кожному кроці.
Таку нерухомість прийнято вважати привабливим об’єктом для інвестування. Житло в історичних районах, як правило, належить до категорії елітного, з огляду на розташування, незважаючи навіть на застарілі комунікації та інженерні мережі. Нежитлові приміщення, в свою чергу, оптимальні для розміщення офісів, бутиків, ресторанів та інших закладів, розрахованих на заможну публіку, й тому користується стабільним попитом незважаючи на високу ринкову вартість оренди квадратного метра.
Втім, при детальному знайомстві з нормами законодавства України виявляється, що володіння й користування подібним об’єктом пов’язані з цілою низкою юридичних нюансів та обмежень.
Детальніше |
|